Przejdź do głównej zawartości

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
HOLLYWOOD HAIR

§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Sklep internetowy dostępny pod adresem: https://hollywoodhair.pl/collections prowadzony jest przez Klaudię Duszyńską prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Hollywood Hair Klaudia Duszyńska pod adresem: ul. Peonii nr 20/10, 04-794 Warszawa, NIP: 5060093284, REGON 14736547.

2. Niniejszy Regulamin określa m.in. ogólne warunki korzystania ze Sklepu internetowego, w tym zasady składania Zamówień na Produkty dostępne w Sklepie internetowym, termin realizacji Zamówień, dostępne sposoby płatności, warunki dostawy Produktów oraz zasady składania i rozpatrywania reklamacji.

3. Użyte w Regulaminie terminy oznaczają odpowiednio:

  1. Cena - określona w polskich złotych kwota wynagrodzenia brutto (uwzględniająca podatek) należna Sprzedawcy tytułem przeniesienia własności Produktu na Klienta zgodnie z zawartą Umową sprzedaży,
  2. Formularz Zamówienia - usługa elektroniczna udostępniana przez Sprzedawcę w ramach Sklepu internetowego umożliwiająca Klientowi złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktu do Koszyka oraz określenie warunków Umowy sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności,
  3. Klient - osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych lub działająca przez umocowanego przedstawiciela: osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę sprzedaży ze Sprzedawcą. W sytuacji gdy Klientem jest osoba fizyczna o ograniczonej zdolności do czynności prawnych, jest ona zobowiązana uzyskać skuteczną zgodę swojego przedstawiciela ustawowego na złożenie Zamówienie i zawarcie Umowy sprzedaży a także przedstawić taką zgodę Sprzedawcy, jeżeli zostaniesz o to poproszona,
  4. Konsument - osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, w rozumieniu art. 22(1) ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny,
  5. Konto Klienta - usługa elektroniczna udostępniana przez Sprzedawcę w ramach Sklepu internetowego umożliwiająca Klientowi stworzenie indywidulanego konta w Sklepie internetowym. Konto Klienta umożliwia zapisywanie i przechowywanie informacji o danych adresowych Klienta do wysyłki Produktów, zmianę tych danych, śledzenie statusu Zamówienia, dostęp do historii Zamówień,
  6. Koszyk - usługa elektroniczna udostępniana Klientowi w ramach Sklepu internetowego polegająca na umożliwieniu mu złożenia Zamówienia jednego lub kilku Produktów, ewentualne wpisanie kodów rabatowych umożliwiających obniżenie Ceny na zasadach określonych w odrębnym regulaminie Promocji,
  7. Produkt - rzecz ruchoma udostępniona w Sklepie internetowym wraz z jej częściami składowymi, oznaczona Ceną i będąca przedmiotem Umowy sprzedaży. Przez Produkt rozumieć należy towar o którym mowa w art. 2 pkt 4a Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta,
  8. Promocja - szczególne warunki sprzedaży Produktów obejmujące np. obniżenie Ceny lub kosztów dostawy, które zostały zaproponowane przez Sprzedawcę w określony czasie, z których Klient może skorzystać na zasadach określonych w odrębnym regulaminie,
  9. Regulamin - niniejszy regulamin Sklepu internetowego,
  10. Sklep internetowy - prowadzony przez Sprzedawcę serwis sprzedażowy, dostępny pod adresem: https://hollywoodhair.pl/collections,
  11. Strona internetowa - strona internetowa prowadzona przez Sprzedawcę, dostępna pod adresem: https://hollywoodhair.pl/,
  12. Sprzedawca - Klaudia Duszyńska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Hollywood Hair Klaudia Duszyńska pod adresem: ul. Peonii nr 20/10, 04-794 Warszawa, NIP: 5060093284, REGON 147365472,
  13. Umowa sprzedaży - umowa sprzedaży w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, której przedmiotem jest sprzedaż przez Sprzedawcę na rzecz Klienta Produktu za zapłatą umówionej Ceny na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie. Umowa sprzedaży zawierana jest pomiędzy Klientem, a Sprzedawcą z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość, po akceptacji Zamówienia przez Sprzedawcę zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Regulaminie. Regulamin stanowi integralną część Umowy sprzedaży,
  14. Usługa elektroniczna - usługa świadczona drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, przez Sprzedawcę na rzecz Klienta za pośrednictwem Sklepu Internetowego,
  15. Treść - elementy tekstowe, graficzne lub multimedialne, jakie są zamieszczane i rozpowszechniane w ramach Sklepu internetowego przez odpowiednio Sprzedawcę, Klienta albo inną osobę korzystającą ze Sklepu internetowego,
  16. Zamówienie - oświadczenie woli składane przez Klienta wyrażające bezpośrednią wolę zawarcia Umowy sprzedaży na odległość, składane z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość, określające Produkt, co do którego Klient składa ofertę zawarcia Umowy sprzedaży oraz dane Klienta niezbędne do zawarcia i wykonania Umowy sprzedaży.

4. Regulamin udostępniany jest Klientom nieodpłatnie za pośrednictwem Strony internetowej w formie, która umożliwia pobranie tego dokumentu, zapisanie na nośniku zewnętrznym, utrwalenie w dowolny sposób, w tym wydrukowanie.

5. Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do przedsiębiorców korzystających ze Sklepu internetowego, chyba że dane postanowienie Regulaminu stanowi inaczej.

6. Każdy Klient najpóźniej w chwili złożenia Zamówienia lub rejestracji Konta Klienta, zobowiązany jest do zapoznania się z Regulaminem i zaakceptowania jego treści. Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, lecz konieczna w celu zawarcia Umowy sprzedaży i skorzystania z określonych usług udostępnianych przez Sprzedawcę (np. założenia Konta Klienta).

7. Wszelkie ogłoszenia, reklamy i cenniki dotyczące Produktów prezentowanych w Sklepie internetowym są zgodnie z właściwymi przepisami Kodeksu cywilnego zaproszeniem do zawarcia umowy i nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa.

8. Wszelkie prawa do Sklepu internetowego i Strony internetowej, a w szczególności majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do ich nazwy, domeny internetowej, a także do dostępnych formularzy, wzorców, logotypów, znaków towarowych, tekstów, grafik, zdjęć, dokumentów prawnych i innych treści zamieszczonych przez Sprzedawcę należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie po uzyskaniu uprzedniej, pisemnej zgody Sprzedawcy. W szczególności zabronione jest kopiowanie, powielanie, modyfikowanie czy rozpowszechnianie jakiejkolwiek części Strony internetowej i Sklepu internetowego lub ich ww. elementów bez uprzedniej, pisemnej zgody Sprzedawcy.

§ 2 DANE KONTAKTOWE SPRZEDAWCY

1. W celu realizacji uprawnień określonych w Regulaminie Klient może skontaktować się ze Sprzedawcą w następujący sposób:

  1. za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres: ul. Belwederska 44, 00-594 Warszawa,
  2. za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: kontakt@hollywoodhair.pl,
  3. za pośrednictwem dedykowanego formularza „kontakt" udostępnianego na Stronie internetowej,
  4. telefonicznie pod numerem telefonu: 509 890 280.

2. Sklep Internetowy nie zapewnia dodatkowych środków komunikacji online, o których mowa w art. 12 ust. 1 pkt 3a ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.

3. Sprzedawca ustanawia pojedynczy punkt kontaktowy dla odbiorców usług pośrednich, zgodnie z art. 12 Aktu o Usługach Cyfrowych (Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/2065 z dnia 19 października 2022 r. w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany dyrektywy 2000/31/WE) pod adresem mailowym: kontakt@hollywoodhair.pl. Sprzedawca ustanawia punkt kontaktowy dla organów państwowych oraz Unii Europejskiej i Rady Usług Cyfrowych na potrzeby stosowania Aktu o Usługach Cyfrowych (Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/2065 z dnia 19 października 2022 r. w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany dyrektywy 2000/31/WE) pod adresem mailowym: kontakt@hollywoodhair.pl.

§ 3 USŁUGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE INTERNETOWYM

1. Sprzedawca za pośrednictwem Sklepu internetowego udostępnia Klientom drogą elektroniczną następujące Usługi elektroniczne:

  1. Konto Klienta,
  2. Formularz Zamówienia,
  3. Koszyk.

2. Konto Klienta umożliwia korzystanie przez Klienta z dodatkowych funkcjonalności Sklepu internetowego takich jak: zapisywanie i przechowywanie informacji o danych adresowych Klienta właściwych do wysyłki Produktów, zmianę tych danych, śledzenie statusu Zamówienia, dostęp do historii Zamówień.

3. Korzystanie z Konta Klienta możliwe jest po dokonaniu rejestracji. W tym celu Klient zobowiązany jest do:

  1. wypełnienia dostępnego na Stronie internetowej formularza rejestracji o nazwie „Utwórz konto" poprzez podanie następujących danych: imienia i nazwiska, adresu e-mail,
  2. nadania hasła dostępu,
  3. zapoznania się i zaakceptowania Regulaminu oraz Polityki prywatności poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola formularza,
  4. potwierdzenia chęci założenia Konta Klienta poprzez aktywację linku w wiadomości e-mail przesłanej przez Sprzedawcę na wskazany w formularzu rejestracji adres e-mail.

4. Umowa o świadczenie Usługi elektronicznej w przedmiocie Konta Klienta zostaje zawarta z chwilą otrzymania przez Klienta potwierdzenia rejestracji Konta Klienta, wysłanego przez Sprzedawcę na adres email podany przez Klienta w formularzu rejestracji. Usługa świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Logowanie się do Konta Klienta następuje poprzez podanie loginu (adresu e-mail) i hasła nadanego przez Klienta podczas rejestracji Konta Klienta.

5. Klient w każdej chwili i bez podawania przyczyny ma prawo do wypowiedzenia umowy o świadczenie usługi elektronicznej w przedmiocie Konta Klienta (usunięcie Konta) poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy za pośrednictwem:

  1. poczty elektronicznej na adres e-mail: kontakt@hollywoodhair.pl lub
  2. za pośrednictwem dedykowanego formularza „kontakt" udostępnianego na Stronie internetowej.

6. Sprzedawca może w każdym czasie wypowiedzieć Klientowi umowę o świadczenie usługi elektronicznej w przedmiocie Konta Klienta z zachowaniem 30-dniowego terminu wypowiedzenia w przypadku wystąpienia ważnych powodów rozumianych jako:

  1. zmiana zakresu świadczenia usług, poprzez wprowadzenie nowych, modyfikację lub wycofanie przez Sprzedawcę dotychczasowych funkcjonalności lub usług objętych Regulaminem,
  2. zmiana sposobu świadczenia usług spowodowana względami technicznymi lub technologicznymi,
  3. zmiana przepisów prawa lub wykładni wpływająca istotnie na świadczenie usług drogą elektroniczną,
  4. brak aktywności Klienta w Sklepie Internetowym i logowań do Konta Klienta przez okres minimum 3 lat (co jest podyktowane dbałością o ochronę danych osobowych Klientów).

7. Sprzedawcy przysługuje prawo do wypowiedzenia ze skutkiem natychmiastowym umowy o świadczenie Usługi elektronicznej w przedmiocie Konta Klienta, w przypadku, gdy Klient rażąco narusza postanowienia Regulaminu w zakresie korzystania z Usługi po uprzednim bezskutecznym wezwaniu Klienta do zaprzestania naruszeń w terminie 7 dni od dnia doręczenia mu wezwania.

8. Formularz Zamówienia i Koszyk. Korzystanie z Formularza Zamówienia rozpoczyna się z chwilą dodania przez Klienta pierwszego Produktu do Koszyka w Sklepie internetowym.

9. W Formularzu Zamówienia niezbędne jest podanie przez Klienta następujących danych dotyczących Klienta: imienia i nazwiska, adresu (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adresu poczty elektronicznej, numeru telefonu kontaktowego. Dodatkowo w Formularzu Zamówienia Klient zobowiązany jest wskazać: miejsce i sposób dostawy wybranego Produktu oraz sposób płatności. W wypadku Klientów niebędących Konsumentami niezbędne jest także podanie firmy oraz NIP.

10. Koszyk umożliwia złożenia Zamówienia jednego lub kilku Produktów (poprzez dodanie wybranych Produktów do Koszyka), wyświetlenie podsumowania Ceny poszczególnych Produktów i wszystkich Produktów łącznie, ewentualne wpisania kodów rabatowych umożliwiających obniżenie Ceny na zasadach określonych w odrębnym regulaminie Promocji, dodanie notatki do Zamówienia, ustalenie i modyfikację danych Zamówienia (w szczególności ilości Produktów, adresu dostawy, sposobu dostawy, formy płatności).

11. Usługa elektroniczna obejmująca Formularz Zamówienia i Koszyk świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy. Usługa ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia za pośrednictwem Formularza albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania Zamówienia.

12. Usługi elektroniczne świadczone są 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, z zastrzeżeniem ust. 12.

13. Sprzedawca zobowiązuje się do stałego i nieprzerwanego świadczenia Usług elektronicznych, przy czym zastrzega sobie jednocześnie prawo do przejściowego zaprzestania świadczenia Usług w związku z koniecznością przeprowadzenia czynności konserwacyjnych, wykonania prac serwisowych lub czynności związanych z modyfikacją Strony internetowej i Sklepu internetowego. Sprzedawca poinformuje Klienta o przejściowym zaprzestaniu świadczenia Usług z powyższych przyczyn w drodze komunikatu zamieszczonego na Stronie internetowej oraz w Sklepie internetowym, w którym wskaże przewidywany czas trwania wymienionych przeszkód w świadczeniu Usług.

14. Klient zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Niedopuszczalne jest jakiekolwiek ingerowanie przez Klienta w treść, strukturę, grafiki lub mechanizm działania Konta Klienta, Formularza Zamówienia, Koszyka, Sklepu internetowego i Strony internetowej oraz podejmowanie działań mogących wywołać ich zakłócenia lub uszkodzenia.

15. Niedopuszczalne jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym, a także treści nieprawdziwych lub mogących wprowadzać w błąd, treści sprzecznych z prawem, dobrymi obyczajami lub naruszających dobra osobiste osób trzecich.

16. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług elektronicznych przez Sprzedawcę Klient może składać:

  1. za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: kontakt@hollywoodhair.pl lub
  2. za pośrednictwem dedykowanego formularza „reklamacje" udostępnianego na Stronie internetowej bądź
  3. pisemnie na adres: Salon Hollywood Hair, ul. Belwederska 44, 00-594 Warszawa.

17. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać w szczególności: dane identyfikacyjne Klienta (np. imię i nazwisko, adres e-mail podany podczas rejestracji Konta Klienta lub w Formularzu Zamówienia), opis sprawy, której dotyczy reklamacja, datę zaistnienia problemu uzasadniającego złożenie reklamacji oraz dane kontaktowe Klienta, na jakie Sprzedawca powinien wysłać odpowiedź, przy czym wymogi podane powyżej mają jedynie formę zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu zgłoszenia reklamacyjnego.

18. Sprzedawca ustosunkuje się do złożonej reklamacji związanej ze świadczeniem Usług elektronicznych niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

§ 4 WYMAGANIA TECHNICZNE

1. W celu korzystania ze Sklepu internetowego, w tym przeglądania Produktów w Sklepie internetowym oraz składania Zamówień, Klient powinien dysponować sprzętem komputerowym i oprogramowaniem spełniającym następujące, minimalne wymagania techniczne:

  1. posiadanie komputera lub innego urządzenia elektronicznego z dostępem do sieci Internet,
  2. posiadanie przez Klienta aktywnego konta poczty elektronicznej (nie dotyczy wyświetlania Strony internetowej i przeglądania Produktów w Sklepie internetowym),
  3. dostęp do aktualnej wersji przeglądarki internetowej: Google Chrome, Firefox, Microsoft Edge, posiadającą włączoną obsługę plików Cookie, JavaScript, HTML5.

2. Sprzedawca nie gwarantuje prawidłowości działania wszystkich funkcjonalności Sklepu internetowego w sytuacji, gdy Klient korzysta ze sprzętu lub oprogramowania, które nie spełnia minimalnych wymagań technicznych określonych w ust. 1 powyżej.

3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonania zmian parametrów technicznych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania Sklepu internetowego. O ewentualnych zmianach wpływających na możliwość korzystania ze Sklepu internetowego, Klient zostanie powiadomiony przez Sprzedawcę z odpowiednim wyprzedzeniem w drodze komunikatu zamieszczonego na Stronie internetowej i/lub w Sklepie internetowym.

§ 5 SZCZEGÓLNE ZAGROŻENIA ZWIĄZANE Z KORZYSTANIEM Z USŁUG ŚWIADCZONYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

1. Sprzedawca informuje, że korzystanie z sieci Internet w tym ze świadczonych przez Sprzedawcę Usług elektronicznych, pomimo korzystania z systemów zabezpieczających przed nieuprawnionym działaniem osób trzecich, może wiązać się ze szczególnymi zagrożeniami.

2. Do podstawowych zagrożeń związanych z korzystaniem z sieci Internet w tym ze świadczonych przez Sprzedawcę drogą elektroniczną Usług należą m.in.:

  1. złośliwe oprogramowanie (ang. malware) - różnego rodzaju skrypty lub aplikacje mające na celu szkodliwe, przestępcze lub złośliwe działanie (w szczególności takie jak wirusy, robaki, trojany (konie trojańskie), keyloggery, dialery),
  2. wyłudzanie poufnych informacji osobistych (ang. phishing) - w szczególności haseł, loginów przez podszywanie się pod godną zaufania osobę lub instytucję,
  3. spam - niezamawiane wiadomości elektroniczne przesyłane jednocześnie do wielu odbiorów, zazwyczaj zawierające treści o charakterze reklamowym,
  4. programy szpiegujące (ang. spyware) - programy śledzące działania Klienta, które mogą gromadzić informacje o Kliencie i wysyłać je autorowi programu (zazwyczaj bez jego wiedzy i zgody),
  5. włamania do systemu teleinformatycznego z użyciem narzędzi takich jak rootkit czy exploit.

3. Celem uniknięcia zagrożeń wskazanych w ust. 2 powyżej zaleca się, aby urządzenia elektroniczne, wykorzystywane w celu podłączenia do sieci Internet były zaopatrzone we właściwe środki, które zminimalizują przedmiotowe zagrożenia. Ochronę przed wskazanymi wyżej zagrożeniami może zapewnić w szczególności stosowanie:

  1. aktualnego oprogramowania antywirusowego,
  2. zapory sieciowej (ang. firewall),
  3. szyfrowanie transmisji danych,
  4. nieotwieranie wiadomości elektronicznych niewiadomego pochodzenia i załączników,
  5. instalacja programów prewencyjnych służących do wykrywania i zapobiegania włamaniom do systemu teleinformatycznego,
  6. regularne skanowanie systemu programem antywirusowym i antymalware,
  7. korzystanie z programów i aplikacji, pochodzących z legalnego źródła,
  8. każdorazowe zapoznawanie się z informacjami na temat licencji oraz instalacji programów i aplikacji.

4. Sprzedawca oświadcza, że stosuje środki techniczne i podejmuje działania mające na celu zminimalizowanie ryzyk i zagrożeń, określonych w ust. 2, z zastrzeżeniem, iż nie istnieją sposoby całkowitego i pełnego zabezpieczenia przed wskazanymi niepożądanymi działaniami.

§ 6 ZASADY REALIZACJI ZAMÓWIENIA I ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY

1. Klient może złożyć Zamówienie po uprzedniej, nieodpłatnej rejestracji w Sklepie internetowym w ramach Konta Klienta lub bez dokonywania rejestracji.

2. W celu złożenie Zamówienia Klient powinien:

  1. dokonać wyboru Produktu prezentowanego w Sklepie internetowym i dodać ten Produkt do Koszyka,
  2. w przypadku, gdy nie posiada Konta Klienta zobowiązany jest wypełnić Formularz Zamówienia w zakresie niezbędnym do złożenia Zamówienia,
  3. w przypadku, gdy posiada Konto Klienta, powinien zalogować się do Konta Klienta (poprzez podanie loginu (adresu e-mail) i hasła) i potwierdzić w ramach Formularza Zamówienia aktualność danych niezbędnych do złożenia Zamówienia,
  4. zapoznać się i zaakceptować Regulamin oraz Politykę prywatności poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola formularza,
  5. wybrać rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia Produktu),
  6. wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności,
  7. potwierdzić wolę złożenia Zamówienia poprzez kliknięcie przycisku „Zamawiam i płacę" (lub innego o równoznacznym brzmieniu).

3. W Formularzu Zamówienia niezbędne jest podanie następujących danych Klienta: imię i nazwisko, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego. Dodatkowo w Formularzu Zamówienia Klient zobowiązany jest wskazać: miejsce i sposób dostawy wybranego Produktu oraz sposób płatności. W wypadku Klientów niebędących Konsumentami niezbędne jest także podanie firmy oraz NIP.

4. Kliknięcie przycisku „Zamawiam i płacę" (lub innego o równoznacznym brzmieniu) jest równoznaczne ze złożeniem Zamówienia. Klient ma możliwość weryfikacji Produktów objętych Zamówieniem oraz dokonania zmian do czasu złożenia Zamówienia.

5. Złożenie Zamówienia stanowi złożenie przez Klienta Sprzedawcy oferty zawarcia Umowy sprzedaży Produktów będących przedmiotem Zamówienia.

6. Złożenie Zamówienie oznacza zgodę na otrzymanie rachunku / faktury oraz innych dokumentów rozliczeniowych w formie elektronicznej, na wskazany przez Klienta w Formularzu Zamówienia adres e-mail.

7. Po zweryfikowaniu złożonego Zamówienia, Sprzedawca niezwłocznie przesyła do Klienta na adres poczty elektronicznej wskazany przez Klienta w Formularzu Zamówienia wiadomość elektroniczną zawierającą:

  1. potwierdzenie zawarcia Umowy sprzedaży i wszystkich istotnych jej warunków oraz rachunek / fakturę dot. Zamówienia;
  2. informację o braku możliwości przyjęcia oferty na Produkt złożony w ramach Zamówienia (np. z powodu braku płatności).

8. Z zastrzeżeniem odmiennych postanowień Regulaminu do zawarcia Umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia przez Sprzedawcę oferty z Zamówienia tj. wysłania do Klienta wiadomości elektronicznej, o której mowa w ust. 7 pkt (a) powyżej.

9. Każde prawidłowo złożone przez Klienta i przyjęte przez Sprzedawcę Zamówienie otrzymuje indywidualny kod pozwalający na identyfikację złożonego Zamówienia.

10. Zamówienie uważa się za złożone prawidłowo, jeżeli w treści Formularza Zamówienia zostaną wprowadzone wszystkie dane pozwalające na prawidłową identyfikację Klienta oraz wszystkie dane niezbędne do poprawnej realizacji Umowy sprzedaży przez Sprzedawcę oraz wystawienia dokumentu księgowego potwierdzającego zawarcie Umowy sprzedaży.

11. W przypadku braku możliwości przyjęcia wszystkich lub niektórych złożonych w ramach Zamówienia ofert, Sprzedawca niezwłocznie skontaktuje się z Klientem w celu:

  1. poinformowania Klienta o braku możliwości przyjęcia wszystkich złożonych w ramach Zamówienia ofert albo
  2. potwierdzenia czy Klient wyraża zgodę na realizację Zamówienia w części, w jakiej Sprzedawca przyjął oferty zawarcia Umowy sprzedaży.

12. W przypadku braku możliwości przyjęcia wszystkich lub niektórych złożonych w ramach Zamówienia ofert, Umowa sprzedaży w zakresie wskazanych przez Sprzedawcę Produktów nie zostaje zawarta, a Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni zwraca Klientowi uiszczone przez niego płatności (dot. należności za Produkty w zakresie których Umowa sprzedaży nie została zawarta).

§ 7 SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI

1. Ceny Produktów zamieszczone są w opisach poszczególnych Produktów dostępnych w Sklepie internetowym. Wszystkie Ceny są wyrażone w polskich złotych, są cenami brutto i zawierają podatek VAT. Podane Ceny nie obejmują kosztów dostawy. O łącznej Cenie Produktu oraz o wysokości kosztów dostawy, a także o wszelkich innych ewentualnych kosztach, które Klient będzie zobowiązany ponieść w związku z Umową sprzedaży, Sprzedawca informuje Klienta przed złożeniem Zamówienia i przed zawarciem Umowy sprzedaży.

2. Sprzedawca udostępnia w Sklepie internetowym następujące formy płatności za zamówione Produkty:

  1. płatność szybkim przelewem elektronicznym: lista dostępnych banków jest widoczna po wybraniu opcji przelewu w PayU,
  2. płatność z wykorzystaniem systemu płatności mobilnych pod znakiem usługowym „BLIK",
  3. płatność kartą kredytową: Visa, MasterCard, Maestro,
  4. płatności odroczone (Klarna),
  5. płatność za pobraniem (płatność dostawcy przy dokonywaniu dostawy).

3. Dostępne dla danego Zamówienia sposoby płatności mogą zależeć od Produktów objętych Zamówieniem lub wybranego sposobu dostawy i są prezentowane w Sklepie internetowym przed złożeniem przez Klienta Zamówienia i przed zawarciem Umowy sprzedaży.

4. W przypadku wyboru przez Klienta:

  1. płatności za pobraniem, Klient zobowiązany jest do dokonania płatności za Zamówienie przy odbiorze przesyłki,
  2. płatności szybkim przelewem, płatności z wykorzystaniem systemu płatności mobilnych pod znakiem usługowym „BLIK", płatności odroczonej lub płatności kartą kredytową Klient obowiązany jest do dokonania płatności w momencie składania Zamówienia.

5. Rozliczenia transakcji przy wyborze płatności szybkim przelewem, płatności z wykorzystaniem systemu płatności mobilnych pod znakiem usługowym „BLIK", płatności odroczonej lub płatności kartą kredytową przeprowadzane są za pośrednictwem zaufanych pośredników płatności, zgodnie z wyborem Klienta.

6. W przypadku nieotrzymania przez Sprzedawcę płatności od Klienta, Sprzedawca może skontaktować się z Klientem telefonicznie lub poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres podany przez Klienta w Formularzu Zamówienia celem przypomnienia o płatności. Nieuiszczenie płatności w terminie 3 dni od złożenia Zamówienia, a następnie w dodatkowym 3 dniowym terminie skutkuje brakiem przyjęcia przez Sprzedawcę oferty złożonej przez Klienta w ramach Zamówienia. W takim przypadku, Zamówienie zostanie anulowane, a Umowa sprzedaży nie zostaje zawarta.

7. W przypadku wyboru przez Klienta płatności za pobraniem, nieodebranie Produktu i niedokonanie płatności, pomimo wyznaczenia dodatkowego, odpowiedniego terminu przez Sprzedawcę stanowi warunek rozwiązujący Umowę sprzedaży.

8. W przypadku, gdy Klient dokonał wyboru płatności z góry i ją uiścił, brak odbioru Produktu w wyznaczonym terminie i nieodebranie Produktu w terminie dodatkowym wyznaczonym przez Sprzedawcę, stanowi warunek rozwiązujący Umowę sprzedaży. W takiej sytuacji Sprzedawca zwraca Klientowi uiszczone płatności niezwłocznie po otrzymaniu Produktu z powrotem, nie później jednak niż w terminie 14 dni od rozwiązania Umowy sprzedaży.

§ 8 SPOSOBY I TERMINY DOSTAWY

1. Dostawa Produktów realizowana jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Sprzedawca w wyjątkowych przypadkach, w zależności od miejsca wysyłki, ilości zamówionych Produktów oraz preferowanego przez Klienta sposobu dostawy, może wyrazić zgodę na wysyłkę Produktów poza granice Rzeczypospolitej Polskiej. W takim przypadku koszty dostawy są indywidualnie ustalane z Klientem przed złożeniem Zamówienia i zawarciem Umowy sprzedaży.

2. Dostawa Produktów jest odpłatna, chyba że z treści zawartej Umowy sprzedaży wynika inaczej (np. Sprzedawca może oferować darmową dostawę po osiągnięciu określonej wartości Zamówienia lub dla określonych Produktów). Klient informowany jest o dostępnych kosztach dostawy Produktów przed złożeniem Zamówienia i zawarciem Umowy sprzedaży.

3. Dostępne sposoby dostawy mogą zależeć od wybranego przez Klienta sposobu płatności.

4. Dostawa Produktów odbywa się za pośrednictwem zewnętrznego przewoźnika (firmy kurierskiej), wybranego przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.

5. Sprzedający realizuje dostawę zwykle w terminie 3 dni roboczych od daty potwierdzenia Zamówienia i uiszczenia przez Klienta pełnej płatności za Produkty objęte Zamówieniem. W przypadku, gdy Klient wybierze płatność za pobraniem, dostawa realizowana jest zwykle w terminie 3 dni roboczych od prawidłowo złożonego Zamówienia przez Klienta.

6. Łączny termin dostawy zamówionych Produktów obejmuje:

  1. czas przygotowania zamówienia do wysyłki przez Sprzedawcę (do 3 dni roboczych od daty potwierdzenia Zamówienia przez Sprzedawcę i uiszczenia przez Klienta pełnej płatności za Produkty objęte Zamówieniem). W przypadku zamówienia kilku Produktów, Zamówienie zostanie przekazane do doręczenia po przygotowaniu Produktu z najdłuższym terminem przygotowania;
  2. czas doręczania Produktu przez wybranego przewoźnika (firmę kurierską). Czas realizacji wysyłki przez przewoźnika jest wskazywany każdorazowo na etapie składania Zamówienia i zależy od rodzaju zamawianego Produktu oraz od terminów określanych przez przewoźnika.

7. Sprzedawca zastrzega, iż w sytuacjach nadzwyczajnych termin dostawy może ulec wydłużeniu (np. w przypadku wyprzedaży, obowiązywania akcji promocyjnych) o czym Sprzedawca poinformuje Klienta przed złożeniem Zamówienia i zawarciem Umowy sprzedaży. W przypadku wydłużenia okresu realizacji przygotowania Zamówienia czy terminu doręczenia Produktu, Sprzedawca zastrzega możliwość skontaktowania się z Klientem telefonicznie lub poprzez wysłanie wiadomości e-mail w celu poinformowania go o nowym, planowanym terminie dostawy.

8. Sprzedawca informuje, iż odbierając przesyłkę z Produktem od przewoźnika (firmy kurierskiej) Klient powinien (w miarę możliwości) zweryfikować przy dostawcy, czy Produkt został dostarczony w całości, bez szkód i usterek. W przypadku uszkodzenia Produktu przez przewoźnika, Klient powinien spisać protokół szkody oraz poinformować niezwłocznie Sprzedawcę o zaistniałej sytuacji. Przed wyborem sposobu dostawy, rekomendowane jest zweryfikowanie zasad na jakich wybrany przewoźnik realizację usługi dostawy. Stosowne regulacje w zakresie ewentualnych reklamacji dotyczących dostawy i sposobu zgłaszania ewentualnych uszkodzeń przesyłki ustalane są indywidualnie przez przewoźników i dostępne są na stronach internetowych firm realizujących dostawę.

§ 9 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY (ZWROT PRODUKTU)

1. Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, poza tymi, które wynikają wprost z przepisów prawa, w terminie 14 dni od dnia objęcia w posiadanie zakupionego Produktu. W przypadku, gdy Umowa sprzedaży obejmuje więcej niż jeden Produkt termin wskazany powyżej biegnie od daty objęcia w posiadanie ostatniego z Produktów objętych Umową sprzedaży.

2. Do zachowania terminu wystarczy złożenie przez Konsumenta oświadczenia Sprzedawcy o odstąpieniu od zawartej Umowy sprzedaży przed jego upływem.

3. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży Klient może złożyć zgodnie ze wzorem, który stanowi Załącznik nr 1 do Regulaminu (jednak nie jest to obowiązkowe) w następującej formie:

  1. listownie (przesyłką poleconą) na adres: Salon Hollywood Hair, ul. Belwederska 44, 00-594 Warszawa,
  2. za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: kontakt@hollywoodhair.pl.

4. Konsument zobowiązany jest niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży, zwrócić Produkt Sprzedawcy, przy czym Konsument powinien zabezpieczyć zwracany Produkt w taki sposób, by nie uległ on zniszczeniu w czasie transportu. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Sprzedawcy Produktu przed jego upływem. Konsument może odesłać Produkt na adres: Salon Hollywood Hair, ul. Belwederska 44, 00-594 Warszawa

5. W przypadku skutecznego odstąpienia od Umowy sprzedaży zawartej na odległość Umowę sprzedaży uważa się za niezawartą.

6. Sprzedawca zobowiązany jest niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie internetowym). Sprzedawca może wstrzymać się z przesłaniem zwrotu środków do czasu odebrania zwracanych Produktów lub przesłania Sprzedawcy dowodu odesłania Produktu, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrócenia kosztów, poniesionych przez Konsumenta w związku z odesłaniem Produktu do Sprzedawcy w wyniku złożenia oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży.

7. W przypadku skorzystania przez Konsumenta z prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży, Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

8. W razie skorzystania przez Konsumenta z prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży, Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu lub niewłaściwego zabezpieczenia Produktu podczas jego odsyłania do Sprzedawcy. Odpowiedzialność może obejmować w szczególności brak możliwości wprowadzenia Produktu do sprzedaży jako produktu pełnowartościowego, koszty ponownego umieszczenia na Produkcie metek i elementów zabezpieczających, a także koszty przywrócenia Produktu do stanu umożliwiającego jego ponowne wprowadzenie do sprzedaży w ramach Sklepu internetowego, w tym koszty badania produktu przez specjalistę i koszty usunięcia wad stwierdzonych w wyniku takiego badania (w zakresie, w jakim wady te wynikają z korzystania przez Konsumenta z produktu w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania).

9. Ustawowe prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Konsumentowi w przypadkach określonych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta. W szczególności prawo to nie przysługuje w stosunku do Umowy sprzedaży:

  1. w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Klienta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  2. w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  3. w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi przedmiotami.

10. Postanowienia ust. 1-9 znajdują również zastosowanie do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

FORMULARZ ZWROTU

§ 10 REKLAMACJA PRODUKTÓW

1. Sprzedawca odpowiada za zgodność świadczenia z umową, w szczególności zobowiązany jest dostarczyć Konsumentowi Produkt bez wad oraz zgodny z zawartą Umową sprzedaży na zasadach określonych w ustawie z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.

2. Sprzedawca odpowiada za brak zgodności Produktu z Umową sprzedaży istniejący w chwili jego dostarczenia Konsumentowi i ujawniony w ciągu 2 lat od tej chwili, chyba że termin przydatności Produktu do użycia jest dłuższy.

3. Reklamacja może zostać złożona przez Konsumenta w następującej formie:

  1. listownie (przesyłką poleconą) na następujący adres: Salon Hollywood Hair ul. Belwederska 44, 00-594 Warszawa,
  2. za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: reklamacje@hollywoodhair.pl
  3. za pośrednictwem dedykowanego formularza „reklamacje" udostępnianego na Stronie internetowej.

4. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać imię i nazwisko osoby zgłaszającej reklamację, informacje dotyczące reklamacji w szczególności rodzaj i daty wystąpienia wady, żądanie sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży oraz dane kontaktowe Klienta, na jakie Sprzedawca powinien wysłać odpowiedź, przy czym wymogi podane powyżej mają jedynie formę zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu zgłoszenia reklamacyjnego.

5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

6. W razie braku zgodności Produktu z Umową sprzedaży Klientowi, będącemu Konsumentem przysługują uprawnienia określone w art. 43d i 43e ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

7. W przypadku braku zgodności Produktu z Umową sprzedaży Klient będący Konsumentem może żądać:

  1. jego naprawy lub
  2. wymiany.

8. Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy Konsument żąda naprawy, lub Sprzedawca może dokonać naprawy, gdy Konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności Produktu z Umową sprzedaży w sposób wybrany przez Konsumenta:

  1. jest niemożliwe albo
  2. wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy.

9. Sprzedawcy może odmówić doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową sprzedaży, jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy.

10. Sprzedawca dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili, w której został poinformowany przez Konsumenta o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta, uwzględniając specyfikę Produktu oraz cel, w jakim Konsument go nabył. Konsument zobowiązany jest do udostępnienia Sprzedawcy Produktu podlegającego naprawie lub wymianie. Koszty naprawy lub wymiany oraz odbioru Produktu ponosi Sprzedawca.

11. Konsumentowi przysługuje uprawnienie do złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, w przypadku, gdy:

  1. Sprzedawca odmówił doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową sprzedaży,
  2. Sprzedawca nie doprowadził Produktu do zgodności z Umową sprzedaży,
  3. brak zgodności Produktu z Umową sprzedaży występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Produkt do zgodności z Umową sprzedaży,
  4. brak zgodności Produktu z Umową sprzedaży jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego żądania naprawy lub wymiany Produktu,
  5. z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że Sprzedawca nie doprowadzi Produktu do zgodności z Umową sprzedaży w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.

12. W przypadku złożenia przez Konsumenta oświadczenia o obniżeniu ceny, kwoty należne wskutek skorzystania z tego prawa zwrócone zostaną Konsumentowi nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia Konsumenta o obniżeniu ceny. Zwrot środków nastąpi przy wykorzystaniu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego Konsument użył podczas dokonywania zapłaty za Produkt, chyba że Konsument wyrazi zgodę na inną metodę zwrotu.

13. W przypadku skorzystania przez Konsumenta z prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży w przypadkach o których mowa w ust. 11 powyżej, Konsument zobowiązany jest zwrócić Sprzedawcy Produkt niezwłocznie. Wszelkie koszty związane ze zwrotem Produktu w takim przypadku ponosi Sprzedawca. Sprzedawca dokona zwrotu ceny zakupu w terminie 14 dni od dnia otrzymania Produktu lub dowodu jego odesłania.

14. Produkty oferowane w Sklepie internetowym mogą być fakultatywnie objęte gwarancją. W takim przypadku, uprawnienia z tytułu gwarancji Klient realizuje zgodnie z warunkami umieszczonymi na karcie gwarancyjnej, dołączonej każdorazowo do Produktu objętego gwarancją.

15. W przypadku, gdy Produkt objęty jest gwarancją, Klient może reklamować Produkt korzystając z:

  1. uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji - w takiej sytuacji Klient składa zgłoszenie reklamacyjne Produktu bezpośrednio do gwaranta (podmiotu udzielającego gwarancji) wskazanego w karcie gwarancyjnej;
  2. uprawnień przysługujących mu w przypadku braku zgodności Produktu z Umową sprzedaży - w takim przypadku Konsument składa reklamację bezpośrednio do Sprzedawcy na zasadach opisanych w niniejszym § 10.

16. Postanowienia ust. 1-15 znajdują również zastosowanie do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

17. W przypadku, gdy Klientem nie jest Konsument lub przedsiębiorca na prawach Konsumenta odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi jest wyłączona. Niezależnie od powyższego, odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Klienta niebędącego Konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach Konsumenta jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości uiszczonej Ceny, przy czym Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści.

FORMULARZ REKLAMACYJNY 

§ 11 POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

1. Po zakończeniu procedury reklamacyjnej, Klient może skorzystać z następujących pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

  1. zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu,
  2. skierować sprawę do stałego sądu polubownego przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej,
  3. zwrócić się do miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów m.in. Federacji Konsumentów.

2. Dodatkowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego Konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://www.polubowne.uokik.gov.pl/. Dodatkowo, Użytkownik będący konsumentem ma prawo zwrócić się do krajowego punktu kontaktowego, który udziela konsumentom informacji o polubownym rozwiązaniu sporu (adres: Plac Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, e-mail: kontakt.adr@uokik.gov.pl), więcej szczegółów dostępnych jest pod następującym adresem https://polubowne.uokik.gov.pl/kontakt,7,pl.html.

3. Skorzystanie powyższych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń jest dobrowolne, co oznacza, że obie strony muszą wyrazić zgodę na taki tryb postępowania. Powyższe zapisy mają charakter informacyjny i nie stanowią zobowiązania Sprzedawcy do skorzystania z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów.

§ 12 PRZECIWDZIAŁANIE NIELEGALNYM TREŚCIOM

1. Sprzedawca w ramach Sklepu internetowego udostępnia Klientom usługi pośrednie w rozumieniu DSA, które obejmują możliwość zamieszczania w Sklepie internetowym opinii o Produktach.

2. Podczas korzystania ze Sklepu internetowego, Klient zobowiązany jest do niedostarczania, nieprzekazywania i niepublikowania nielegalnych Treści o których mowa w ust. 3 poniżej.

3. Przez nielegalne Treści rozumieć należy treści, które naruszają przepisy obowiązującego prawa, dobre obyczaje lub są sprzeczne z postanowieniami Regulaminu, tj. w szczególności treści, które:

  1. naruszają prawa autorskie i prawa własności intelektualnej, prawo ochrony danych osobowych lub tajemnicę przedsiębiorstwa,
  2. naruszają dobra osobiste osób trzecich lub zasady współżycia społecznego,
  3. zawierają treści o charakterze dyskryminującym, obraźliwym, treści wulgarne, nawołujące do nienawiści, nawołujące do przemocy,
  4. wprowadzają lub mogą wprowadzać w błąd, szkodzą opinii publicznej (tzw. treści dezinformujące),
  5. wywołują u odbiorcy negatywne emocje, w tym promują niebezpieczne dla życia i zdrowia zachowania,
  6. zawierają linki do stron internetowych, odwołania do innych stron lub programów komputerowych, mają charakter spamu,
  7. zawierają treści o charakterze reklamowym i/lub marketingowym dot. działalności prowadzonej przez podmioty trzecie.

4. Sprzedawca uprawniony jest do moderowania nielegalnych Treści, tj. podejmowania działań mających na celu identyfikowanie nielegalnych Treści oraz ich zwalczanie, w tym ich usunięcie lub uniemożliwienie dostępu do nielegalnych Treści.

5. Sprzedawca nie prowadzi uprzedniej, jak również zautomatyzowanej identyfikacji oraz weryfikacji nielegalnych Treści.

6. Sprzedawca uprawniony jest do moderowania nielegalnych Treści użytkowników Sklepu internetowego z własnej inicjatywy lub na skutek zgłoszenia dokonanego przez innych użytkowników lub osoby trzecie, które uznają zgłoszone treści za nielegalne lub niezgodne z Regulaminem.

7. W przypadku zidentyfikowania przez Klienta lub innego użytkownika Sklepu internetowego Treści, które w ich ocenie naruszają Regulamin lub stanowią nielegalne Treści w rozumieniu niniejszego Regulaminu, Klient lub użytkownik Sklepu internetowego może dokonać zgłoszenia tych Treści do Sprzedawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: kontakt@hollywoodhair.pl (punkt kontaktowy).

8. Sprzedawca rekomenduje wskazanie w zgłoszeniu:

  1. imienia i nazwiska oraz adresu e-mail osoby dokonującej zgłoszenia, z wyjątkiem zgłoszenia dotyczącego informacji uznawanych za związane z przestępstwami o których mowa w art. 3-7 Dyrektywy 2011/93/UE (tj. przestępstwami związanymi z niegodziwym traktowaniem lub wykorzystaniem w celach seksualnych, pornografią dziecięcą, nagabywaniem dzieci do celów seksualnych oraz podżegania, pomocnictwa i usiłowania w zakresie tych przestępstw),
  2. wyjaśnienie powodów, dla których osoba dokonująca zgłoszenia uważa, że zgłaszane Treści stanowią nielegalne Treści lub Treści niezgodne z Regulaminem;
  3. określenie umiejscowienie nielegalnej Treści (umiejscowienie na Stronie internetowej lub wskazanie odpowiedniego kodu URL) lub adresu strony pod którym znajduje się nielegalna Treść,
  4. oświadczenie potwierdzające, że zgłoszenie dokonane jest w dobrej wierze oraz że zawarte w nim informacje są kompletne i prawidłowe.

9. W sytuacji, gdy zgłoszenie nie zawiera wszystkich informacji, o których mowa w ust. 8 powyżej lub zawiera błędy, Sprzedawca wezwie osobę zgłaszającą do uzupełnienia braków/poprawienia zgłoszenia w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia. Jednocześnie Sprzedawca pouczy osoby zgłaszającą, iż nieuzupełnienie braków we wskazanym terminie spowoduje pozostawienie zgłoszenia bez rozpatrzenia.

10. Sprzedawca, po otrzymaniu kompletnego zgłoszenia niezwłocznie potwierdzi osobie dokonującej zgłoszenia jego otrzymanie poprzez skierowanie wiadomości na adres email podany w zgłoszeniu.

11. Sprzedawca zobowiązany jest do rozpatrzenia zgłoszenia nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania kompletnego zgłoszenia.

12. Sprzedawca w okresie rozpatrywania zgłoszenia i weryfikacji zgłoszonych Treści może zablokować widoczność zgłoszonych Treści dla innych użytkowników Sklepu internetowego, a także może zażądać przedstawienia dodatkowych informacji i/lub dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia weryfikacji.

13. Ocena Treści oraz ich moderacja przez Sprzedawcę następuje w sposób obiektywny i proporcjonalny, z poszanowaniem przepisów prawa, a także powszechnie uznawanych wartości takich jak wolność wypowiedzi i prawo do informacji.

14. Sprzedawca po przeprowadzeniu weryfikacji zgłoszonych Treści podejmuje decyzję o ich:

  1. usunięciu, uniemożliwieniu dostępu do nich innym użytkownikom, ograniczeniu ich widoczności, zawieszeniu lub zakończeniu świadczenia usługi cyfrowej, zawieszeniu lub wypowiedzenie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną w zakresie Konta Klienta lub o
  2. braku naruszenia Regulaminu.

15. Sprzedawca o podjętej decyzji, niezwłocznie poinformuje osobę zgłaszającą oraz użytkownika, który zamieścił nielegalną Treść, przedstawiając im uzasadnienie podjętej decyzji oraz informację o możliwości złożenia odwołania od decyzji Sprzedawcy.

16. Odwołanie można złożyć w formie elektronicznej za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres e-mail: kontakt@hollywoodhair.pl (punkt kontaktowy).

17. Odwołanie powinno zawierać:

  1. imię i nazwisko oraz dane kontaktowe osoby składającej odwołanie,
  2. wskazanie powodów kwestionowania decyzji, zakresu żądania oraz wskazanie argumentów uzasadniających żądanie.

18. Sprzedawca rozpatrzy odwołanie nie później niż w terminie 14 dni od dnia jego otrzymania. O wydanej decyzji na skutek odwołania Sprzedawca poinformuje osobę składającej odwołanie, przedstawiając jej uzasadnienie wydanej decyzji oraz informację o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów dochodzenia roszczeń o których mowa w § 11 Regulaminu.

19. Sprzedawca dokonując oceny Treści, weryfikując zgłoszenie o którym mowa w ust. 7 powyżej, wydając decyzję w sprawach określonych w niniejszym § 12 nie wykorzystuje systemów zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

20. W przypadku, gdy Sprzedawca poweźmie informację o tym, iż w ramach korzystania ze Sklepu internetowego popełniono, popełnia się lub może dojść do popełnienia przestępstwa zagrażającego życiu lub bezpieczeństwu osoby lub osób, zobowiązany jest do poinformowania o swoim podejrzeniu właściwe organy ścigania, organy sądowe lub administracyjne.

§ 13 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

1. Administratorem danych osobowych Klientów jest Sprzedawca.

2. Podanie przez Klienta danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu założenia Konta Klienta, złożenia Zamówienia i zawarcia Umowy sprzedaży.

3. Szczegółowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych zawarte są w Polityce Prywatności dostępnej pod linkiem: www.hollywoodhair.pl/polityka-prywatności.

§ 14 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w niniejszym Regulaminie z zastrzeżeniem, iż do Klientów, którzy zawarli Umowę sprzedaży przed dniem wprowadzenia takich zmian, zastosowanie znajduje Regulamin w brzmieniu obowiązującym w dacie zawarcia Umowy sprzedaży.

2. Zmiany postanowień Regulaminu mogą zostać wprowadzone wyłącznie z ważnych przyczyn tj. w sytuacji:

  1. zmiany zakresu świadczenia usług, do których stosują się zapisy Regulaminu, poprzez wprowadzenie nowych, modyfikację lub wycofanie dotychczasowych funkcji lub usług objętych Regulaminem,
  2. zmiany systemów informatycznych lub wykorzystywanych przez Sprzedawcę rozwiązań technicznych lub technologicznych, w szczególności dotyczących mechanizmów płatności do których mają zastosowanie postanowienia Regulaminu,
  3. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub gdy potrzeba zmiany będzie wynikała z prawomocnej decyzji administracyjnej lub prawomocnego wyroku Sądu, a także z wytycznych, nakazów, zaleceń, interpretacji bądź rekomendacji uprawnionych organów, w tym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów,
  4. konieczności wprowadzenia zmian o charakterze redakcyjnym i porządkowym, zmiany danych Sprzedawcy (np. danych adresowych, adresu strony internetowej, adresu poczty elektronicznej, numeru telefonu).

3. O zmianie Regulaminu Sprzedawca poinformuje Klientów poprzez zamieszczenie zmienionej treści Regulaminu w Sklepie internetowym z zastrzeżeniem, iż Klienci, którzy zawarli umowę o świadczenie Usługi elektronicznej w przedmiocie Konta Klienta, zostaną powiadomieni o każdej zmianie Regulaminu pocztą elektroniczną na adres e-mail podany przez Klienta podczas rejestracji Konta Klienta.

4. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie z upływem 14 dni od dnia poinformowania Klienta o zmianie w sposób opisany w ust. 3 powyżej z zastrzeżeniem ust. 5 poniżej.

5. W przypadku Klientów, którzy zawarli umowę o świadczenie Usługi elektronicznej w przedmiocie Konta Klienta, przysługuje im prawo do wypowiedzenia tej umowy w terminie 14 dni od dnia doręczenia im informacji o zmianie Regulaminu. Wypowiedzenie powinno zostać złożone drogą elektroniczną na adres e-mail: kontakt@hollywoodhair.pl lub za pośrednictwem dedykowanego formularza „kontakt" udostępnianego na Stronie internetowej. Regulamin w nowym, zmienionym brzmieniu wiąże Klienta, jeżeli w terminie 14 dni od dnia doręczenia mu zmienionej treści Regulaminu, Klient nie złoży oświadczenia woli o wypowiedzeniu umowy o świadczenie Usługi elektronicznej w przedmiocie Konta Klienta. Po bezskutecznym upływie tego terminu domniemywa się, że Klient akceptuje wprowadzone do Regulaminu zmiany. Jeżeli Klient, w terminie 14 dni od dnia doręczenia mu zmienionego Regulaminu, złoży oświadczenie woli o wypowiedzeniu tej umowy w związku ze zmianą Regulaminu, Umowa wygasa ze skutkiem na dzień poprzedzający dzień wejścia w życie wprowadzanych zmian.

6. W zakresie postanowień Regulaminu dotyczących Klientów niebędących Konsumentami, ust. 3-5 nie znajdują zastosowania, a zmiany Regulaminu dotyczące Klientów niebędących Konsumentami, mogą być dokonywane bez podania przyczyn i w każdym czasie. Wszelkie spory pomiędzy Sprzedawcą, a Klientami niebędącymi Konsumentami rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.

7. Umowy sprzedaży oraz umowy dot. Usług elektronicznych zawierane w Sklepie internetowym zawierane są w języku polskim.

8. Regulamin wchodzi w życie z dniem 27/06/2025

9. Integralną część Regulaminu stanowi:

  1. Załącznik nr 1 - Formularz zwrotu
Załącznik nr 1 do Regulaminu
FORMULARZ ZWROTU

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Adresat:

Klaudia Duszyńska
prowadząca działalność gospodarczą pod firmą
Hollywood Hair Klaudia Duszyńska, NIP 5060093284
Adres zwrotu: ul. Belwederska 44, 00-594 Warszawa

Data, miejscowość: _____________________

Ja _____________________ (imię i nazwisko) niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących Produktów:

______________________________________________________________________________________________________________________________________________

Data zawarcia umowy sprzedaży __________/ data odbioru ______________.

Numer Zamówienia ________________

Imię i nazwisko konsumenta _____________________

Adres konsumenta ____________________________

Podpis konsumenta ________________________ (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

X