REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG FRYZJERSKICH
W SALONACH HOLLYWOOD HAIR
PROWADZONYCH PRZEZ KLAUDIĘ DUSZYŃSKĄ
§ 1
POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Regulamin określa prawa i obowiązki osób korzystających z usług fryzjerskich, w tym
usług przedłużania i zagęszczania włosów świadczonych w sieci Salonów Hollywood
Hair prowadzonych przez Klaudię Duszyńską prowadzącą działalność gospodarczą pod
firmą Hollywood Hair Klaudia Duszyńska pod adresem: ul. Belwederska 40/3, 00-594
Warszawa, NIP: 5060093284, REGON 147365472.
2. Użyte w Regulaminie terminy oznaczają odpowiednio:
(a) Umowa – umowa wraz z załącznikami na podstawie której Usługodawca
świadczy na rzecz Klientów usługi fryzjerskie, w tym usługi z zakresu
przedłużania i zagęszczania włosów. Regulamin stanowi integralną częśćUmowy,
(b) Usługodawca - Klaudia Duszyńska prowadząca działalność gospodarczą pod
firmą Hollywood Hair Klaudia Duszyńska pod adresem: ul. Belwederska 40/3, 00-594
Warszawa, NIP: 5060093284, REGON 147365472.
(c) Klient - osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do
czynności prawnych lub osoba niepełnoletnia, która ukończyła 13 lat i nie jest
całkowicie ubezwłasnowolniona, która korzysta z usług świadczonych w
Salonach HH za pisemną zgodą przedstawiciela ustawowego,
(d) Salon HH – oznacza salon fryzjerski Hollywood Hair prowadzony przez
Usługodawcę w ramach sieci salonów Hollywood Hair, których adresy dostępne
są na Stronie internetowej,
(e) Strona internetowa - strona internetowa prowadzona przez Usługodawcę,
dostępna pod adresem: https://hollywoodhair.pl/.
3. W celu realizacji uprawnień określonych w Regulaminie Klient może skontaktować się z
Usługodawcą za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres: ul. Belwederska 44, 00-594
Warszawa, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail:
kontakt@hollywoodhair.pl, bądź telefonicznie pod numerem telefonu 578 903 292.
4. Adresy Salonów Hollywood Hair oraz informacja o godzinach otwarcia Salonów HH
dostępne są na Stronie internetowej.
5. W Salonach HH świadczone są usługi fryzjerskie, obejmujące w szczególności zabiegi
przedłużania i zagęszczania włosów, zabiegi pielęgnacyjne włosów, wykonywanie
koloryzacji i stylizacji włosów. W zależności od lokalizacji Salonu HH zakres oferowanych
usług może się różnić. Szczegółowa oferta usług fryzjerskich świadczonych w
poszczególnych Salonach HH dostępna jest na Stronie internetowej.
6. Regulamin udostępniany jest Klientom nieodpłatnie za pośrednictwem Strony
internetowej w formie, która umożliwia pobranie tego dokumentu, zapisanie na nośniku,
utrwalenie w dowolny sposób, w tym wydrukowanie. Regulamin udostępniany jest
również Klientowi w każdym z Salonów HH przed wykonaniem usługi i zawarciem
Umowy.
§ 2
ZASADY ŚWIADCZENIA USŁUG
1. Z usług Salonu HH mogą korzystać osoby pełnoletnie, posiadające pełną zdolność do
czynności prawnych.
2. Osoby niepełnoletnie, która ukończyły 13 lat i nie są całkowicie ubezwłasnowolnione,
mogą korzystać z usług świadczonych w Salonach HH za pisemną zgodą swoich
przedstawicieli ustawowych. Wzór oświadczenia dostępny jest w każdym z Salonów HH
oraz dodatkowo stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
3. W przypadku braku pisemnej zgody przedstawiciela ustawowego o której mowa w ust.
2 powyżej Usługodawca uprawniony jest do odmowy zawarcia Umowy i wykonania
usługi.
4. Wykonanie usługi w Salonie HH poprzedzone jest konsultacją obejmującą:
(a) przedstawienia Klientowi Umowy wraz z załącznikami celem zapoznania się z jej
treścią i warunkami wykonania usługi,
(b) omówienie oczekiwań Klienta i możliwych do osiągnięcia (w przypadku Klienta)
rezultatach usługi,
(c) wyjaśnienie techniki i sposobu wykonania usługi, i czasie utrzymywania się
osiągniętego rezultatu, a w przypadku usług przedłużania włosów konieczności
podciągania i uzupełniania przedłużonych pasm włosów,
(d) omówienie przeciwwskazań do wykonania usługi, a w przypadku usługi
przedłużania włosów okolicznościach uniemożliwiających wykonanie zabiegu
przedłużania włosów oraz możliwych skutkach ubocznych przedłużenia włosów,
które mogą, lecz nie muszą wystąpić,
(e) omówienie zasad postępowania po wykonaniu usługi, w tym zasad pielęgnacji i
stylizacji w szczególności włosów przedłużanych, niezbędnych dla uzyskania
oczekiwanych efektów usługi.
5. Przed przystąpieniem do wykonania usługi w Salonie HH, Klient dokonuje wyboru pasm
włosów z oferty dostępnej w Salonie, zgodnie z osobistymi preferencjami. Usługa jest
realizowana po akceptacji przez Klienta rodzaj i gramatury wybranych przez siebie pasm
włosów, wybranego koloru, ich struktury, grubości, stopnia łamliwości i wysuszenia, w
tym ewentualną ich podatność na kręcenie się lub nie oraz akceptacji należnego
wynagrodzenia za usługę (kosztów pasm włosów oraz należności za wykonanie usługi).
6. Szczegółowe informacje na temat przeciwwskazań do wykonania usługi i możliwych
skutków ubocznych przedłużenia włosów, które mogą, lecz nie muszą wystąpić, zasad
postępowania po wykonaniu usługi, w tym zasad pielęgnacji i stylizacji w szczególności
włosów przedłużanych niezależnie od przekazania Klientowi powyższych informacji
przed wykonaniem usługi w Salonie HH, stanowią załącznik do Umowy o wykonanie
usługi przedłużania włosów oraz dostępne są na Stronie internetowej.
7. Usługodawca w ramach świadczonych usług przedłużania i zagęszczania włosów oferuje
możliwość skorzystania przez nowych Klientów z bezpłatnej konsultacji przed
wykonaniem usługi przedłużania włosów oraz możliwość skorzystania przez Klienta
Salonu HH z wizyty kontrolnej w Salonie HH.
8. Usługa bezpłatnej konsultacji, dedykowana jest nowym Klientom, korzystającym po raz
pierwszy z usług Salonu HH i obejmuje przeprowadzenie nieodpłatnej konsultacji celem
wyjaśnienia techniki i sposobu wykonania usługi przedłużania i zagęszczania włosów,
poinformowania o okresie utrzymywania się osiągniętego rezultatu, konieczności
podciągania i uzupełniania przedłużonych pasm włosów, informacji o
przeciwskazaniach, skutkach ubocznych i zasadach pielęgnacji i stylizacji włosów. Do
bezpłatnej konsultacji odpowiednie zastosowanie znajduje ust. 4 powyżej. Klient Salonu
HH może skorzystać z usługi bezpłatnej konsultacji jeden raz. Do rezerwacji usługi
odpowiednio zastosowanie znajdują zasady opisane w § 3 poniżej.
9. W ramach wizyty kontrolnej Usługodawca oferuje Klientom, którzy uprzednio
skorzystali z usług przedłużania lub zagęszczania włosów w Salonie HH, wsparcie i
pomoc w przypadku pojawienia się wątpliwości co do zasad użytkowania pasm włosów,
ich pielęgnacji i stylizacji, założenie pasm włosów, które spadną pomimo stosowania się
przez Klienta do zasad pielęgnacji i stylizacji, przełożenie pasm włosów, które powodują
dyskomfort u Klienta. Do rezerwacji wizyt kontrolnych odpowiednio zastosowanie
znajdują zasady opisane w § 3 powyżej.
10. Klient korzystający z usług Salonu HH zobowiązany jest do:
(a) zapoznania się z treścią Regulaminu i stosowania się do jego postanowień oraz
instrukcji Usługodawcy oraz pracowników Salonu HH,
(b) rezerwacji wizyt w Salonie HH zgodnie z zasadami opisanymi w § 3 Regulaminu,
(c) poinformowania Usługodawcy o istnieniu przeciwwskazań do wykonania usługi
oraz innych okolicznościach związanych ze stanem zdrowia Klienta, kondycją
włosów naturalnych i stanem skóry głowy uniemożliwiających wykonanie usługi
lub mogących miećwpływ na jej rezultat,
(d) przestrzegania przyjętych zasad współżycia społecznego, norm dobrego
zachowania i szacunku w stosunku do innych osób przebywających na terenie
Salonu HH, w szczególności poprzez niezakłócanie innym osobom możliwości
korzystania z usług Salonu HH.
10. Na terenie Salonu HH obowiązuje bezwzględny zakaz:
(a) palenia tytoniu lub e-papierosów,
(b) posiadania i spożywania alkoholu oraz środków odurzających i narkotyków,
(c) przychodzenia na wizyty w stanie nietrzeźwości, w stanie odurzenia lub pod
wpływem narkotyków,
(d) rejestrowania obrazu i dźwięku bez uprzedniej zgody Usługodawcy,
11. Klient zobowiązany jest terminowego przybycia na zarezerwowaną wizytę. W przypadku
spóźnienia powyżej 45 minut, Usługodawca uprawniony jest do odmowy wykonania
usługi. Spóźnienie takie traktowane będzie jak nieodwołanie wizyty w terminie o którym
mowa w § 3 ust. 8 z konsekwencjami wskazanymi w § 3 ust. 11.
12. Usługodawca po uzyskaniu uprzedniej zgody Klienta, może utrwalać za pomocą
urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk, proces wykonywania usługi oraz stan włosów
Klientki przed wykonaniem usługi i po jej wykonaniu na zasadach ustalonych przez
Strony w odrębnym dokumencie.
§ 3
REZERWACJE WIZYT
1. W Salonach HH obowiązuje rezerwacja wizyt. Klient może dokonać rezerwacji wizyty w
Salonie HH w następujący sposób:
(a) osobiście w wybranym Salonie HH,
(b) telefonicznie pod numerem telefonu: 578-903-292,
(c) drogą elektroniczną na adres e-mail: kontakt@hollywoodhair.pl,
(d) drogą elektroniczną poprzez formularz kontaktowy dostępny na Stronie
internetowej,
(e) drogą elektroniczną poprzez wysyłanie wiadomości prywatnej za
pośrednictwem profilu Usługodawcy prowadzonego na portalu
społecznościowym Facebook oraz Instagram pod nazwą ,,Hollywood Hair”,
(f) drogą elektroniczną za pośrednictwem aplikacji Hollywood Hair udostępnianej
przez Usługodawcę.
2. Klient dokonując rezerwacji wizyty zobowiązany jest podać swoje imię i nazwisko oraz
aktualny numer telefonu. Podanie niekompletnych lub nieprawdziwych danych może
skutkować anulowaniem wizyty. W przypadku rezerwacji wizyt drogą elektroniczną,
Usługodawca w odpowiedzi na przesłaną wiadomość, poinformuje Klienta o dostępnych
terminach wizyt.
3. Usługodawca od Klientów korzystających po raz pierwszy z usług Salonu HH lub
w innych uzasadnionych przypadkach o których Klient zostanie poinformowany przed
rezerwacją usługi może pobierać zadatek w wysokości 300,00 zł na poczet realizacji
usługi obejmującej przedłużanie, zagęszczanie lub podciąganie włosów w Salonie HH.
4. Zadatek może być wpłacony w formie gotówkowej lub bezgotówkowej w Salonie HH w
którym usługa ma zostać wykonana. W przypadku wyboru płatności w formie
bezgotówkowej, płatność realizowana jest w formie przelewu natychmiastowego lub z
wykorzystaniem systemu płatności mobilnych pod znakiem usługowym „BLIK”.
5. W przypadku rezerwacji dokonywanych telefonicznie lub droga elektroniczną płatności z
tytułu zadatku dokonywane są w formie przelewu na rachunek bankowy Usługodawcy
lub poprzez skorzystanie z formularza umożliwiającego zapłatę należności z tytułu
zadatku dostępnego na Stronie internetowej w zakładce ,,Sklep”.
6. Usługodawca poinformuje Klienta o właściwym do uiszczenia zadatku numerze
rachunku bankowego drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany przez Klienta lub
poprzez wiadomość SMS wysłaną na numer telefonu wskazany przez Klienta, w
zależności od ustaleń Stron. W takim przypadku zadatek powinien być wpłacony w
terminie do 2 dni roboczych od dokonania rezerwacji. Przy dokonywaniu płatności
przelewem, w szczegółach przelewu Klient zobowiązany jest umieścić: imię i nazwisko,
termin planowanej wizyty oraz dopisek ,,zadatek”. W przypadku skorzystania z
formularza dostępnego na Stronie internetowej umożliwiającego zapłatę zadatku,
odpowiednie zastosowania znajdują postanowienia Regulaminu sklepu internetowego
Hollywood Hair dostępnego na Stronie internetowej.
7. W przypadku braku wpłaty zadatku zgodnie z postanowieniami niniejszego paragrafu,
Usługodawca uprawniony jest do anulowania zarezerwowanej przez Klienta wizyty.
8. Klient może dokonać zmiany terminu lub bezpłatnie odwołać zarezerwowaną wizytę w
terminie nie późniejszym niż na 24 h przed zarezerwowaną wizytą. W przypadku
odwołania wizyty Usługodawca dokona zwrotu uiszczonego zadatku przy użyciu takiego
samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient do jego płatności chyba że Klient wyraźnie
zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z dodatkowymi kosztami.
9. Usługodawca zastrzega możliwość potwierdzenia zarezerwowanej wizyty poprzez
kontakt telefoniczny bądź poprzez wiadomość SMS wysłaną na numer wskazany przez
Klienta podczas rezerwacji wizyty, w dniu poprzedzającym zarezerwowaną wizytę. W
przypadku braku potwierdzenia obecności na umówionej wizycie, Usługodawca
uprawniony jest do anulowania zarezerwowanej przez Klienta wizyty.
10. W przypadku wykonania Umowy zadatek o którym mowa w ust. 3 zostanie zaliczony na
poczet należnego Usługodawcy wynagrodzenia za wykonanie usługi zgodnie z zawartą Umową.
11. Usługodawca uprawniony jest do zatrzymania zadatku o którym mowa w ust. 3 w
przypadku:
(a) niepojawienia się Klienta na zaplanowanej wizycie bez uprzedniego
poinformowania Usługodawcy w terminie nie późniejszym niż na 24 h przed
zarezerwowaną wizytą w Salonie HH,
(b) odwołania zaplanowanej wizyty na krócej niż 24 godziny przed jej ustalonym
terminem,
(c) niewykonania usługi z przyczyn obciążających Klienta (np. spóźnienia na
zaplanowaną wizytę powyżej 45 min).
§ 4
CENNIK. PŁATNOŚCI
1. Wysokość opłat za korzystanie z usług świadczonych w Salonach HH określa cennik,
który stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu. Cennik dostępny jest w
każdym z Salonów HH oraz na Stronie internetowej.
2. Usługodawca może wprowadzać okresowe promocje, bony podarunkowe a także
udzielać Klientom rabatów. Promocje i rabaty nie łączą się. Informacje o zasadach oraz
okresach obowiązywania ww. akcji promocyjnych zostaną uregulowane w odrębnym
regulaminie.
3. W Salonie HH możliwe są następujące sposoby regulowania płatności za usługi:
(a) w formie gotówkowej w Salonie HH,
(b) w formie bezgotówkowej,
(c) w formie bezgotówkowej z wykorzystaniem systemu ratalnego raty PayU.
4. W przypadku wyboru płatności w formie bezgotówkowej, płatność realizowana jest w
formie przelewu natychmiastowego lub z wykorzystaniem systemu płatności mobilnych
pod znakiem usługowym „BLIK”. Przy dokonywaniu płatności przelewem, w szczegółach
przelewu Klient zobowiązany jest umieścić: imię i nazwisko oraz datę wykonania usługi.
5. W przypadku płatności z wykorzystaniem systemu ratalnego raty PayU, Usługodawca
przystąpi do realizacji usługi po uznaniu rachunku bankowego Usługodawcy środkami
pieniężnymi pochodzącymi z udzielonego Klientowi kredytu w wysokości
odpowiadającej kwocie opłat za wybraną usługę. W przypadku skorzystania z płatności z
wykorzystaniem systemu ratalnego raty PayU, odpowiednie zastosowania znajdują
postanowienia Regulaminu usługi raty PayU dostępnego na Stronie internetowej.
Usługodawca informuje, iż zgodnie z ww. Regulaminem usługi raty PayU w przypadku
odstąpienia od umowy kredytu ratalnego Klient zobowiązany jest do uiszczenia opłaty za
prowizję w wysokości 5% kwoty przyznanego kredytu ratalnego.
§ 5
REKLAMACJE
Z uwagi na charakter usług świadczonych przez Wykonawcę, Klient powinien zgłosić reklamację niezwłoczniepo stwierdzeniu nieprawidłowości uzasadniających jej złożenie.
1. Wykonawca odpowiada za niewykonywanie lub nienależyte wykonywanie usług
świadczonych w Salonach HH zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
2. Wszelkie reklamacje odnośnie usług świadczonych w Salonach HH mogą być zgłaszane
przez Klienta:
(a) w formie pisemnej poprzez pozostawienie pisma w Salonie HH w którym usługa
została zrealizowana,
(b) listownie (przesyłką poleconą) na adres Salonu HH w którym usługa została
zrealizowana,
(c) listownie (przesyłką poleconą) na następujący adres ul. Belwederska 44, 00-594
Warszawa
(d) za pośrednictwem poczty elektronicznej n a adres e-mail:
reklamacje@hollywoodhair.pl
3. Zgłoszenie reklamacyjne Klienta powinno zawierać imię i nazwisko, opis spraw (wraz z
fotografiami obrazującymi stan włosów) ewentualnie żądania Klienta oraz dane
kontaktowe Klienta, na jakie Usługodawca powinien wysłaćodpowiedź.
4. Usługodawca zastrzega, iż w celu rzetelnego odniesienia się do zgłoszenia
reklamacyjnego, Klient może zostać poproszony o przybycie do Salonu HH celem
przeprowadzenia oględzin stanu pasm włosów Klienta i zweryfikowania przyczyn
zgłaszanych nieprawidłowości.
5. Odpowiedź na zgłoszenie reklamacyjne zostanie udzielona w formie pisemnej na
wskazany adres do korespondencji lub drogą elektroniczną na wskazany adres mailowy
w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
6. Po zakończeniu procedury reklamacyjnej, Klient może skorzystać z następujących
pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
(a) zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o
wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu,
(b) skierować sprawę do stałego sądu polubownego przy wojewódzkim inspektorze
Inspekcji Handlowej,
(c) zwrócić się do miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów lub
organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona
konsumentów m.in. Federacji Konsumentów.
7. Dodatkowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego
Konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia
roszczeń dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji
i Konsumentów pod adresem: https://www.polubowne.uokik.gov.pl/. Ponadto, pod
adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego
systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu
unijnym (platforma ODR). Platforma ODR jest interaktywną stroną internetową, za
pośrednictwem której konsument może złożyć swoją skargę co do zobowiązań
umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie
usług zawieranych między konsumentami mieszkającymi w Unii, a przedsiębiorcami
mającymi siedzibę w Unii.
8. Skorzystanie powyższych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
jest dobrowolne, co oznacza, że obie strony muszą wyrazić zgodę na taki tryb
postępowania.
§ 6
DANE OSOBOWE
1. Administratorem danych osobowych Klientów jest Klaudia Duszyńska prowadząca
działalność gospodarczą pod firmą Hollywood Hair Klaudia Duszyńska pod adresem: ul. Belwederska 40/3, 00-594
Warszawa, NIP: 5060093284, REGON 147365472. (dalej
jako: „Administrator”).
2. Dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora w następujących celach:
(a) zawarcia i wykonania Umowy - podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (,,RODO”). Przetwarzanie jest niezbędne do wykonania Umowy lub
podjęcia działań na wniosek osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem
Umowy. Okres przetwarzania: dane osobowe będą przetwarzane przez okres
niezbędny do zawarcia i zrealizowania Umowy;
(b) prowadzenia komunikacji z Klientem w sprawach związanych z realizacją
Umowy oraz w sprawach związanych z dokonaniem przez Klienta rezerwacji
wizyty w Salonie HH, potwierdzeniem zarezerwowanej przez Klienta wizyty w
Salonie HH, rozpatrywaniem reklamacji – podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f
RODO. Przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie
uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora dotyczących
dążenia do zapewnienia najwyższej jakości usług, prowadzenia rezerwacji wizyt
oraz potwierdzania zaplanowanych wizyt w Salonach HH, prowadzenia
komunikacji i rozwiązywania spraw których dotyczy kierowana do
Administratora korespondencja oraz rozpatrywania kierowanych do
Administratora reklamacji. Okres przetwarzania: dane osobowe będą
przetwarzane przez okres do zakończenia obsługi takich spraw, chyba że w
określonym przypadku niezbędne będzie ich przechowywanie przez okres do
przedawnienia roszczeń,
(c) zapewnienia bezpieczeństwa osób i mienia, a także zachowania porządku na
terenie Salonu HH – podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO. Przetwarzanie jest
niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów
realizowanych przez Administratora dotyczących konieczności zapewnienia
porządku i bezpieczeństwa osób i mienia oraz ewentualnie w celu obrony przed
roszczeniami kierowanymi wobec Administratora lub ustalenia i dochodzenia
roszczeń przez Administratora. Dane przetwarzane są przez okres niezbędny dla
realizacji takiego celu, przy czym dane przetwarzane w związku z monitoringiem
wizyjnym, jeżeli jest stosowany będą przetwarzane przez okres 3 miesięcy od
dnia utrwalenia, a następnie zostaną trwale usunięte; z zastrzeżeniem, iż w
przypadku gdy nagrania obrazu stanowią dowód w postępowaniu lub
Administrator powziął wiadomość, że mogą one stanowić dowód w
postępowaniu – wówczas termin ulega przedłużeniu do czasu prawomocnego
zakończenia tego postępowania lub przedawnienia roszczeń,
(d) spełnienia obowiązków prawnych spoczywających na Administratorze, w tym
dokumentowania realizacji usług dla celów podatkowych, wykonywania
obowiązków statystycznych, prowadzenia dokumentacji księgowo-podatkowej -
podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Przetwarzanie jest niezbędne do
wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze. Okres
przetwarzania: dane osobowe będą przetwarzane przez okres wymagany
przepisami prawa;
(e) dochodzenia roszczeń i obrony przed roszczeniami - podstawa prawna: art. 6 ust.
1 lit. f RODO. Przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie
uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora dotyczących
dążenia do ochrony prawnej. Okres przetwarzania – okres przedawnienia
roszczeń.
3. Podanie danych identyfikujących Klienta jest konieczne do zawarcia i wykonania Umowy.
W razie odmowy podania tych danych, Umowa nie będzie mogła zostać zawarta lub być
realizowana.
4. Do danych osobowych Klienta mają bezpośredni dostęp jedynie uprawnieni pracownicy
Administratora oraz podmioty współpracujące z Administratorem, z którymi zawarto
odpowiednie umowy. Dotyczy to firm, które świadczą usługi dla Administratora np. firmy
świadczące usługi wsparcia IT oraz dostarczające oprogramowanie lub usługi
informatyczne, firmy świadczące obsługę księgową, prawną, firmy świadczące usługi
pocztowe i kurierskie.
5. Administrator nie przekazuje danych Klienta poza Europejski Obszar Gospodarczy
(obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Lichtenstein i Islandię).
6. Klientowi przysługują następujące uprawnienia związane z przetwarzaniem danych:
(a) prawo dostępu do swoich danych,
(b) prawo do sprostowania swoich danych,
(c) prawo żądania usunięcia danych,
(d) prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych,
(e) prawo do przenoszenia danych.
7. Klient mają prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony
Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
8. Dane osobowe Klienta nie podlegają profilowaniu, ani podobnemu podejmowaniu
decyzji, które opiera się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu.
§ 7
Postanowienia końcowe
1. Usługodawca informuje, że na terenie Salonów HH zainstalowany jest monitoring
wizyjny, przy czym strefy objęte monitoringiem są odpowiednio oznakowane. Dane
pochodzące
z monitoringu są przetwarzane w celach i na zasadach opisanych w § 6 powyżej.
2. Poprzez pozostawienie przez Klienta rzeczy w Salonie HH nie dochodzi do zawarcia
umowy przechowania ani żadnej innej umowy, zobowiązującej Usługodawcę do
sprawowania pieczy nad tymi rzeczami.
3. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w niniejszym Regulaminie z
zastrzeżeniem, iż do Klientów, którzy dokonali rezerwacji wizyty w Salonie HH lub
zawarli Umowę przed dniem wprowadzenia takich zmian, zastosowanie znajduje
Regulamin w brzmieniu obowiązującym w dacie odpowiednio dokonania rezerwacji
wizyty w Salonie HH lub zawarcia Umowy.
4. O zmianie Regulaminu Usługodawca poinformuje Klientów poprzez zamieszczenie
zmienionej treści Regulaminu na Stronie internetowej oraz poprzez udostępnienie
Regulaminu w Salonie HH.
5. Zmiany postanowień Regulaminu mogą zostać wprowadzone wyłącznie z ważnych
przyczyn tj. w sytuacji:
(a) zmiany danych Usługodawcy (np. danych adresowych, adresu strony
internetowej, adresu poczty elektronicznej, numeru telefonu),
(b) zmiany zasad korzystania z usług świadczonych w Salonach HH, w tym zmiany
cennika,
(c) zmiany systemów informatycznych lub wykorzystywanych przez Usługodawcę
rozwiązań technicznych lub technologicznych, w szczególności dotyczących
mechanizmów płatności do których mają zastosowanie postanowienia
Regulaminu,
(d) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub gdy potrzeba zmiany
będzie wynikała z prawomocnej decyzji administracyjnej lub prawomocnego
wyroku Sądu, a także z wytycznych, nakazów, zaleceń, interpretacji bądź
rekomendacji uprawnionych organów, w tym Urzędu Ochrony Konkurencji i
Konsumentów,
(e) konieczności wprowadzenia zmian o charakterze redakcyjnym i porządkowym.
6. Jeżeli którekolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu okazałoby się być nieważne
lub bezskuteczne prawnie, nie wpływa to na ważność i skuteczność pozostałych
postanowień Regulaminu.
7. Regulamin wchodzi w życie z dniem_____
8. Integralną częśćRegulaminu stanowi:
(a) Załącznik nr 1 – Oświadczenie - zgoda przedstawiciela ustawowego na zawarcie
Umowy,
(b) Załącznik nr 2 - Cennik usług świadczonych w Salonach HH.
Załącznik nr 1 do Regulaminu
_________________________
_________________________ [Miejscowość]
[data]
_________________________
_________________________
[Imię i nazwisko, adres]
Klaudia Duszyńska
prowadzący działalnośćpod firmą
Hollywood Hair Klaudia Duszyńska
ul. Belwederska 40/3, 00-594
Warszawa, NIP: 5060093284
Oświadczenie
- zgoda Przedstawiciela ustawowego na zawarcie Umowy
Ja, ni żej podpisany/-a _____________________________________________ zamieszkały/a
_____________________________________________________________________________________________________
będący/-a przedstawicielem ustawowym_________________________________________,zamieszkałego/
ej________________________________________________________________ PESEL ____________________________________, że
zapoznałem/-am się z Regulaminem usług świadczonych przez Klaudię Duszyńską oraz oświadczam,
że wyrażam zgodę na zawarcie przez ___________________________________________________ Umowy o
wykonanie usługi przedłużania włosów i realizację usługi na warunkach w niej określonych.
Oświadczam, że nie posiadam wiedzy o istnieniu jakichkolwiek przeciwwskazań ani innych
okoliczności uniemożliwiających wykonanie zabiegu przedłużania włosów lub mogących miećwpływ
na jego rezultat.
_____________________
[podpis]
Załącznik Nr 2 do Regulaminu
https://hollywoodhair.pl/pages/cennik
Załączniki:
1. Klauzula informacyjna RODO.